19 aprilie 2012

Rusoaica| Gib I. Mihailescu...!

"Nu ştiu câte "Rusoaice" mai găsim azi... Feminitatea idealizată nu se mai poartă. Trăim vremuri pragmatice, americanizate... Asta nu înseamnă că nevoia de idealizare ar fi dispărut. Cred, mai degrabă, că s-a ascuns şi abia aşteaptă să iasă la suprafaţă."
Paul Cernat, lector doctor la Facultatea de Litere din cadrul Universităţii din Bucureşti

Trist fapt. Incerc sa recuperez frumusetea vremurilor vechi si ma ingrop in arta, ma apuc de lecturat. Am zis. Ma izolez de vulgar, falsitate si pragmatism. Caut completarea individualitatii mele si umplerea defectelor profunde cu ametitoare minciuni literare. Cuvinte mari, dar realiste. Nu ma cauta, n-am sa-i raspund chemarii...
Iarta-ma ca nu sunt acolo, aproape niciodata, dar nu ma simt cum ar trebui, nu-mi gasesc locul. Numeste-l cum vrei, egoism sau rautate, dar acest lucru ma impiedica de fiecare data cand pasesc pragul. Nu mai ies, nu ca as fi iesit vreodata cu adevarat... Nu ma cunosti, stii atat de putine despre mine. E vina mea, joc atat de bine un joc ce-ar trebui sa fie realitatea...Poate renunt, curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu